Geen dure kassasystemen meer of onderhoud op locatie?
Wij hebben de oplossing met Redhead Point of Sale!
Hiermee rekent u niet alleen af, hier loopt alle data over uw onderneming samen. Ons cloud gebaseerde kassasysteem voor de horeca kan meer dan alleen transacties verwerken.
Ongeacht hoeveel locaties u met uw winkel heeft of welke producten u verkoopt. Het kassasysteem helpt u niet alleen bij de basisfunctionaliteiten zoals afrekenen maar ook met de voorraad, dagrapporten, maandoverzichten en klantenbestand. Kies vandaag nog voor een Redhead POS kassasysteem met touchscreen om efficiënter en sneller te werken.
Binnen uw systeem kunt u meerdere gebruikers aanmaken met ieder zijn eigen rechten. Oftewel, u kunt als supervisor inloggen en alle informatie tot uw beschikking hebben of u kunt een medewerker laten inloggen om alleen betalingshandelingen te mogen uitvoeren.
In het systeem kunt u alle soorten producten toevoegen die u in uw assortiment heeft. Uiteraard kunt u daarbij aangeven hoeveel voorraad er van een artikel is, zodat u altijd kunt inzien of er nog genoeg voorraad is. In het geval de voorraad laag is, wordt dit binnen het systeem ook zichtbaar.
Afrekenen
Het afrekenen is zeer eenvoudig gemaakt. Er dient slechts geklikt te worden op de artikelen die afgerekend dienen te worden en vervolgens dient er geklikt te worden op ‘Betaling’. Eenvoudiger dan dat kan het haast niet. Met een touchscreen maakt het de handeling nog sneller aangezien de muis er niet meer aan te pas komt.
Andere functionaliteiten binnen het systeem
– Klanten die op rekening kunnen kopen
– Rapporten van verkoop en voorraad
– Overzicht van best verkochte producten
– Het indelen van artikelen in categorieën
Door ons een e-mail te sturen kunnen wij geheel gratis een DEMO voor u beschikbaar stellen, zodat u zelf kunt ervaren hoe eenvoudig het systeem in gebruik is.
Mail ons op: info@redhead.nl